Ρουτίνες Προθέρμανσης

Για το ξεκίνημα του μαθήματος μπορούμε να επιλέξουμε κάποιους τρόπους προθέρμανσης και να τους ακολουθούμε πάντα ώστε να λειτουργούν σαν ρουτίνες για τα παιδιά.

Με αυτόν τον τρόπο δίνεται χρόνος στους μαθητές να προετοιμαστούν με ηρεμία και αποτελεσματικότητα, όλοι μαζί ή σε μικρές ομάδες, χωρίς την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Οι ρουτίνες βοηθούν ιδιαίτερα τα παιδιά με αυτισμό γιατί νιώθουν ασφάλεια, αλλά φαίνεται πως λειτουργούν πολύ καλά και στα υπόλοιπα παιδιά.

  • Τρέξιμο σε ομάδες, σε σειρά γύρω από το γήπεδο ή από τη μία πλαϊνή γραμμή του γηπέδου στην άλλη για συγκεκριμένες επαναλήψεις
  • Σειρά ασκήσεων από το 1 ως το 10 (πχ 1 περιφορές των χεριών, 2 τέντωμα του σώματος, 3 δίπλωση από όρθια θέση, 4 διάταση τετρακεφάλου…
  • Ασκήσεις με “χρονόμετρο” τις περιστροφές του στεφανιού πχ. στο κέντρο της κάθε ομάδας ένα παιδί γυρίζει το στεφάνι και όλα τα παιδιά εκτελούν αναπηδήσεις ή επιτόπου τρέξιμο