Ασκήσεις και παιχνίδια σε ζευγάρια

  • Περπάτημα, τρέξιμο, κουτσό ή χοροπήδημα κρατημένοι από το χέρι ή ακολουθώντας ο ένας τον άλλον και προσπαθώντας να βρουν κοινό ρυθμό
  • Συγχρονισμένες αναπηδήσεις ενώ κρατιούνται από τα δύο χέρια
  • Περπάτημα στον χώρο κρατώντας μαζί ένα μαντήλι, ένα στεφάνι, ένα σχοινάκι ή ένα φύλλο εφημερίδας (προσεκτικά να μην σκιστεί)
  • Όπως πριν αλλά τώρα το ένα παιδί έχει τον ρόλο του οδηγού. Κινεί το χέρι του με το μαντήλι σε διάφορα επίπεδα και το άλλο παιδί πρέπει να ακολουθήσει την κίνηση
  • Στέκονται πλάτη με πλάτη με μία μπάλα και ο ένας τη δίνει με τα δύο χέρια πάνω από το κεφάλι και ο άλλος κάτω από τα ανοιχτά πόδια ή μετά στρίβοντας το σώμα δεξιά αριστερά
  • “Τραμπάλα” Κρατιούνται από τα χέρια, ισορροπούν επάνω μία μπάλα και ενώ κάνουν εναλλάξ βαθύ κάθισμα η μπάλα κυλάει πότε στη μια πλευρά και πότε στην άλλη
  • Παίρνουν δύο μαντήλια και τα κρατούν μαζί το ένα με το ένα χέρι και το άλλο με το άλλο και βρίσκουν τρόπους να τα χρησιμοποιήσουν πχ. Κύματα, πάνω κάτω, στροφές
  • Κρατούν ένα σχοινάκι, το ένα παιδί από τη μία άκρη και το άλλο από την άλλη. Το ένα παιδί τυλίγεται στη μέση με το σχοινάκι και το άλλο το «τραβάει» για να ξετυλιχτεί.«Γυρίζουν» το σχοινάκι συγχρονισμένα ώστε να σχηματίζεται καμάρα
  • Παίζουν χτυπώντας ένα μπαλόνι και προσπαθούν να το κρατήσουν στον αέρα
  • Περπάτημα ισορροπώντας μαζί μία μπάλα ή ένα μπαλόνι με την κοιλιά, την πλάτη, το κεφάλι τους
  • “Άγαλμα και καλλιτέχνης” Το κάθε παιδί παίρνει τον αντίστοιχο ρόλο. Το άγαλμα στέκεται ακίνητο και ο καλλιτέχνης του δίνει «μορφή» κινώντας του χέρια και πόδια ή ζητώντας του να κάνει κάποια κίνηση
  • “Ισορροπία συνεργασίας” Ζητάμε από τα παιδιά να κάνουν κάποια ισορροπία ορίζοντας τα σημεία στήριξης πχ ένα πόδι και ένα χέρι ή το επίπεδο (ψηλό, μεσαίο, ψηλό). Επιλέγουν το είδος ισορροπίας και σε ποιο σημείο θα ενώνονται και παρουσιάζουν τη δημιουργία τους
  • Το ένα παιδί κρατάει ένα στεφάνι, το τοποθετεί στο έδαφος μπροστά από τα πόδια του ζευγαριού του κι εκείνο κάνει άλμα και μπαίνει μέσα. Το πρώτο παιδί πιάνει το στεφάνι, το σηκώνει, το βγάζει από το σώμα του ζευγαριού του, το τοποθετεί ένα βήμα πιο μπροστά και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να καλύψουν μια συγκεκριμένη απόσταση. Τα παιδιά βρίσκουν σιγά σιγά τον ρυθμό τους.
  • Τα παιδιά κρατούν από ένα μαντήλι ή τούλι και αφού συγχρονιστούν λέγοντας κάποιο σύνθημα πχ “πάμε” ή “3, 2, 1” πετάνε το τούλι ψηλά και τρέχουν να πιάσουν το τούλι του ζευγαριού τους. Κάθε φορά που τα καταφέρνουν μεγαλώνουν την απόστασή τους ένα βήμα
  • Παρόμοιο με το προηγούμενο αλλά τώρα τα παιδιά κρατούν ένα κοντάρι πλαστικό ή ένα “μακαρόνι” κολύμβησης. Ξεκινούν από μικρή απόσταση και αφού στηρίξουν το κοντάρι όρθιο δίπλα τους, με το σύνθημα αλλάζουν θέσεις και πρέπει να προλάβουν να μην πέσει το κοντάρι κάτω.
zem